Creuant l'estret de Gibraltar per oportunitats educatives

09/2023 - Barcelona

El passat 1 de juliol l'Eli, el Lluís, l'Antoni i el Josep, aficionats a la natació i enamorats del mar i la natura, van completar el repte de creuar nedant l'estret de Gilbraltar amb l'objectiu d'aconseguir un repte personal alhora que brindar oportunitats d'estudi a nenes, nens i joves en situacions vulnerables a Barcelona.

D'aquesta manera, i durant cinc hores i mitja, van dedicar l'esforç de cada braçada a completar una fita esportiva i, gràcies al suport d'empreses compromeses i persones solidàries, també una meta solidària.

Gràcies a aquest repte, l'Eli, el Lluís, l'Antoni i el Josep han aconseguit recaptar 6.387,10€ en benefici de Fundació Adsis, el que per nosaltres suposa 2.555 hores d'estudi per als nostres i les nostres joves. Gràcies a Gauss &Neumann, Auditia, Biovert, Guillèn Becares i Cultivar, i a totes les persones i empreses que ho heu fet possible!

Si vols, pots seguir col·laborant amb els i les joves fent-te soci/a de la Fundació!

Fes-te soci/a ara!

Et deixem amb algunes instantànies de la travessa, són impressionants.